Vásárlási feltételek
Válassza ki a WEBSHOP menüpontban a megvásárolni kívánt termék(ek)et, majd válassza ki a megvásárolni kívánt mennyiséget és kattintson a KOSÁRBA TESZ gombra! Ekkor megjelenik a kosárba (jobb felső sarokban kosár ikon) az Ön által kiválasztott termék a hozzá tartozó mennyiség és ár, mely minden esetben a Bruttó vételárat jelöli! A kosár tartalma oldalunkon bármely menüpontból azonnal elérhető! Helyezze ugyan így a megvásárolni kívánt többi terméket a kosárba! Ha szeretné megtekinteni a kosara teljes és részletesebb tartalmát, akkor kattintson a az oldalon található jobb felső kosár ikonra, majd a lennyiló menüben a teljes lista feliratra! Amennyiben tovább szeretne vásárolni, kattintson a TOVÁBB VÁSÁRLÁS gombra. Miután az összes megvásárolni kívánt terméket a kosárba helyezte, kattintson a PÉNZTÁR gombra, majd jelölje ki az Ön számára legoptimálisabb fizetési módot:
Utánvétellel:
Az utánvétellel megjelölésénél, csomagját utánvétellel küldjük a GLS Futárszolgálattal, a megadott szállítási címen feltüntettet helyre. Ebben az esetben a csomag teljes vételárát KÉSZPÉNZBEN vagy KÁRTYÁVAL a futárnak kell kifizetni a csomag átadásakor. A csomag feladásáról értesítő e-mailben megkapja a csomagszámot, mely alapján bármikor tájékozódhat a csomag pillanatnyi helyzetéról a https://gls-group.com/HU/hu/home oldalon. Kérjük, hogy a futárszolgálat munkájának megkönnyítése érdekében, olyan címet adjon meg szállítási címnek, melyen napközben Ön vagy olyan személy tartózkodik, aki jogosult átvenni a csomagot és rendelkezik a teljes utánvét összeggel.
Utánvét összege | Díja |
10 000 Ft-ig | 418 Ft |
20 000 Ft-ig | 556 Ft |
50 000 Ft-ig | 783 Ft |
100 000 Ft-ig | 939 Ft |
150 000 Ft-ig | 1321 Ft |
499 999 Ft-ig | a beszedett érték 0,9 %-a |
Bankkártyával vagy SimplePay-el:
Ha bankkártyával vagy SimplePay fizetést választja, akkor a rendelés elküldését követően automatikusan átlép a SimplePay oldalára, mely egy magas biztonsági fokozattal ellátott fizetési oldal. A SimplePay oldalon feltüntetésre kerül a vásárlási végösszeg és miután kitölti a kért adatokat és jóváhagyja az utalást, rövidesen levonásra kerül a bankkártyájához tartozó számláról! Erről cégünk értesítést kap! Ezután a következő csomaggyűjtésnél a megvásárolt termékei feladásra kerülnek a GLS csomagküldő szolgálat segítségével!
Tudomásul veszem, hogy a Milipol Zrt. (1089 Budapest, Elnök utca 1.) adatkezelő által a https://milipol.hu/webshop felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Kereskedő által továbbított adatok megnevezése]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Előre utalással:
Ha előreutalással fizet, kizárólag a munkatársunk által küldött elektronikus e-mail visszaigazolás után (mely tartalmazza az előszámlát és a fizetéssel kapcsolatos további teendőket) történhet meg a kifizetés. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét. (Cégnév: Milipol Zrt., Bank: MKB Bank Zrt., Bankszámla száma: 10300002-13327206-00014906 )
Személyesen az üzletünkben:
Ha megrendelésében a személyes fizetést jelöli meg, akkor 10 munkanap áll rendelkezésére, hogy a megrendelt árut személyesen átvegye és a vételárát a helyszínen kiegyenlítse: Magyarország 1089 Budapest, Batsányi utca 1. szám alatt az alábbi nyitvatartás szerint:
Hétfőtől - Péntekig: 9-16 óráig
A fizetési mód kiválasztása után, pontosan töltse ki a szállítási és (ha nem azonos a szállítási adatokkal) számlázási adatokat! A Megjegyzés rovatban a rendelésével kapcsolatos kéréseit, megjegyzéseit teheti meg, amely megjelenik rendszerünkben a rendelés leadását követően! Miután kitöltötte a szükséges adatokat a MEGRENDELÉS gombra kattintva, véglegesítheti a vásárlását! Ekkor automatikus visszajelzést kap a képernyőn, "Sikeres rendelés feladás!" címmel és rövid tájékoztatóval, illetve a regisztrált e-mail címére a sikeres vásárlásról szóló visszaigazoló levelet küldünk.
A webshopban található termékek kiválasztása, megvásárlása esetén a termék adatlapján található írásos információk illetve a visszaigazolásban szereplő, adott termékre vonatkozó adatok a mérvadóak.
Amikor munkatársunk jóváhagyta rendelését, a regisztrált e-mail címére egy automatikus üzenetet kap, amely tartalmaz minden fontos információt és teendőt illetve egy előszámlát, ami megerősíti a vásárlás tényét. A megrendelt áruk feladásakor szintén kap egy e-mailt, mely tartalmazza a feladott csomag számát és a csomag tartalmához tartozó számlát, amely azt igazolja, hogy a megrendelt csomag átadásra került a futárszolgálatnak. Az csomag feladásáról szóló üzenet - mely tartalmazza a végszámlát is - megérkezését követően másnap délután 18-ig, azaz 36 órán belül az áru kiszállításra kerül. A pénteken és ünnepek előtti napon feladott csomagok az ünnepnapot követő munkanapon kerülnek kiszállításra! A feladott csomag pillanatnyi helyzetéről az e-mailben található csomagszám megadásával, bármikor tájékozódhat a csomag átvételéig!
Az oldalunkon történő bejelentkezése után a menüpontban tájékozódhat megrendelései feldolgozásának állapotáról vagy további részleteiről!
Ha sérülést vagy külső behatolás nyomát észleli a csomagoláson, kérjük azonnal ellenőrizze, hogy a felszámított termékek valóban megtalálhatóak-e a csomagban és épp állapotban vannak! Hiány vagy probléma esetén, - ha nincs rajta kárjegyzőkönyv - azonnal jegyzőkönyveztesse a futárral, majd mihamarabb egyeztessen cégünkkel az alábbi telefonszámon: . A szállításból eredő hiányt vagy sérülést csak kárjegyzőkönyv ellenében tudja cégünk reklamációját érvényesíteni a futárszolgálattal szemben!
Szállítási díjak:
A szállítás díjszámításának alapja a megrendelt áru(k) bruttó tömege, illetve a vásárló által választott fizetési mód. A termékek bruttó tömegére vonatkozó információ megtalálható a webshopban, az adott termék részletes leírásánál. A bruttó tömeg az áruk teljes tömegét jelenti a csomagolással együtt.
A megrendelt termékeket ingyen szállítjuk házhoz, ha
1. a webshopban leadott rendelés összértéke meghaladja a Ft-ot
2. a webshopban leadott rendelés bruttó össztömege meghaladja a -ot
A csomagok házhozszállítási díjait a következő táblázat alapján számítjuk ki:
Csomagsúly | Fuvardíj / csomag (Ft) |
0,1 - 2 kg | 1426 Ft |
2,1 – 3 kg | 1513 Ft |
3,1 – 5 kg | 1592 Ft |
5,1 - 10 kg | 1713 Ft |
10,1 - 15 kg | 1876 Ft |
15,1 - 20 kg | 2076 Ft |
20,1 - 25 kg | 2283 Ft |
25,1 - 30 kg | 2852 Ft |
30,1 - 40 kg | 4053 Ft |
A feltüntetett árak forintban (HUF) értendőek és tartalmazzák az ÁFÁ-t.
A oldalon leadott rendeléseket kizárólag magyarországi szállítási címre áll módunkban teljesíteni!
Csomagolási költséget nem számítunk fel!
Kedvezményrendszer:
Rendelési érték: | Kedvezmény mértéke: |
A kedvezmény igénybevételének feltételei:
- A kedvezmény csak egyéni ügyfelek (magánszemélyek) megrendeléseire érvényesíthető
- A kedvezmény mindig egy, érvényesen leadott és visszaigazolt rendelésre jár, több rendelés összevonására nincsen mód
- A kedvezmény rendszere a hirdetmény megjelenése után lép életbe, múltbeli rendelésekre nem adható
- A kedvezményt csak teljes árú (mindenkori érvényes teljes kiskereskedelmi bruttó ár) termékekre érvényesítjük! Amennyiben akciós és nem akciós termékekből is vásárol az ügyfél, akkor a fenti kedvezmény csak a nem akciós termékekre érvényesíthető!
- A kedvezmény mértékét a rendszer automatikusan számolja a fenti ismérvek alapján, amelynek forintban kifejezett mértéke megjelenik a rendelés leadása előtt, a megrendelés összesítésénél, illetve a rendelés visszaigazolásában is, amelyet a rendszer e-mailben küld ki a felhasználó által megadott email címre
- Bármilyen vásárlási kuponnal, utalvánnyal, pormócióval a fenti kedvezmény nem kombinálható!
Téves megrendelés:
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az címen vagy a telefonszámon személyesen mondhatja le munkaidőben a csomag feladása előtt, minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
Csomag átvételének visszautasítása:
Amennyiben a megrendelő visszautasítja a megrendelt, utánvéttel rendelt csomag átvételét és kifizetését, a jövőbeli megrendeléseit csak akkor áll módunkban teljesíteni, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon előre utalással jóváírásra kerül!
Csomag újrakézbesítés:
Termék visszavásárlási garancia:
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
1. Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon munkaidőben, telefonon a -es számon vagy e-mailben címen.
2. Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, termék sorszámának beazonosítása, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem sértetlen terméket, minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Kérjük a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
5. Amennyiben csak meggondolta magát, a szállítási költséget NEM áll módunkban visszafizetni!